Badat!

Idag har jag o Robban vart på hans land! Var riktigt nice efter ett par stopp på olika "rastplatser" på vägen dit för lite frisk luft så var vi framme. Första gången på ganska länge nu som man får en svensk solbränna, men ack så skönt det var i solen. Var man i ett tag i vattnet var det heller inte så kallt, även om det med fötterna i kändes iskallt.

Tilläggas ska väl att det blivit både nedräkning, explosionsljud och rostskratt innan bad!
Och kanske några kommentarer som: "Jag gillar mat..köttbullah...pannkaka" och "..jag är kvar i nånting du sa..".

Om ni inte riktigt förstår vad jag pratar om bör ni ta er en titt!

Kommentarer
Postat av: Beer Beer Beer

Haha. Vem fan gillar inte mat ? :( Men vad vet jag. Jag är kvaaar i nånting du sa :D

2009-08-20 @ 23:47:02
Postat av: Bob

haha sjukt roliga klipp... och kanske en liten liten runk..

2009-08-21 @ 17:16:27
Postat av: Anonym

Dåligt att inte nämna mig, som skickat alla klipp till dig!

2009-08-21 @ 18:57:33
Postat av: Gustav

har du patent på youtube eller? :>

2009-08-22 @ 18:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0