Hörlurar och Bosse, eller?

Har lite dåligt samvete för att jag har varit så otroligt dålig här. Livet maler på och nu går det riktigt snabbt, snart är det Jul!! Första ordentliga minusgraderna kom igår och det var inte roligt att möta dom i dörren! En bra fråga jag bör ställa mig är väl vad jag borde önska mig i julklapp? Har inte kommit på något faktiskt. Årets elektroniska julklapp är, hör och häpnad, hörlurar!! Förmodligen den "elektroniska" produkt som utvecklats minst de senaste 10-20 åren. De ser fortfarande likadana ut och har i stort sett inga nya funktioner, vilket får mig lite förundrad, VARFÖR det är årets julklapp? Det är väl i alla fall den helt klart minst tekniska prylar av alla elektroniska prylar.


Magnussons trafikskola ringde precis:

Jag: Gustav
Någon: Hej, jag heter XXX ringer från Magnussons trafikskola. (med bosseröst!!) Vi håller på och gå igenom gamla arkiv här nu och jag undrar om du tog körkort sen..?

Vänta lite nu! Det var 2½ år sedan jag var där och övningskörde, tror de inte att jag inte klarat det än? Jag menar, jag har ju haft nästan 900 dagar på mig att klara det?

Jag: Ja, det gjorde jag.
Någon: Okej, vad bra! Då får du ha det så bra!

Ibland undrar jag faktiskt vad det var han ville få ut av samtalet, vad hade hänt om jag inte hade lyckats ta körkortet än? Hade jag fått gå i specialklass hos Bosse på körskolan i ett ända fram till jul? Ingen som vet.


Bara för att jag varit så stygg och inte skrivit här på länge så ska ni få en liten låt att lyssna på i juletider:
Lily Allen - Who'd Have Known

Snart är det dags att börja säga God jul och Gott nytt år, glöm inte det! För er som inte varit snälla är det dags att börja fingra i pepparkaksburken redan nu!

Kommentarer
Postat av: Sash

Hahaha Bosse var det bästa vi hade. Fin kille! :D

2009-12-03 @ 19:28:45
Postat av: Gustav

Ja, han var riktigt underbar!

2009-12-05 @ 13:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0