Gångna veckan

Lite trött efter den här veckan faktiskt, jobbat hårt. Däremot känns det ganska bra att ha gjort det, då har man förtjänat lite ledighet och inte bara fått den. Något jag däremot har fått är myggbett, inte sådär jättesköna eller små för den delen heller. Var på hockey med Robban, Kubbe, Bob och Crille häromdagen. Kanske är det ett nytt hockeygäng på G? LHC-Frölunda, 5-1, behöver väl inte säga så mycket mer vad vi tyckte om matchen?
Dock tyckte väl inte alla precis likadant, denne person kan ni läsa om här. Idag är det LHC-Timrå, blir hem till Kubbe o se den faktiskt, följandes av Sverige-Danmark, vilket ska bli kul o se. Henke spelar ju, känns bra, tycker han hör hemma i landslaget.

Någon som sett Mammas pojkar? Jag har! Innovativt program får man väl lov att säga. 32 tjejer som ska vara instängd med 3 killars morsor, och sen KANSKE någon av de 3 killarna, förhoppningsvis den de gillar väljer dem att stanna kvar eller vem som ska åka ut. Är väl dock glad att jag inte är en av de där tre killarna, usch vilket kackel.

Tänkte se mina första hela film med Voddler igår faktiskt, men just då ville programmet inte igång så det blev Watchmen istället, en film som jag måste säga var alldeles för lång, inte alls min stil men ändå riktigt häftig faktiskt, den får 4 av 10 disktrasor. En annan filmrekommendation är väl Johan Falk filmerna, tycker inte de är så lika varken Beck (som nästan alltid utreder mord) eller Wallander (budget-Beck) vilket är roligt. Förövrigt så har ju Wallander gått och blivit engelsk i sin film "Sidetracked".

Ja, ja, ja, jag ska skriva lite oftare! Ge mig något att skriva om istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0