Kanonhelg!

Varit en kanonhelg faktiskt! Får väl börja med att tacka Kubb för senast, gårdagen, och alla ni andra med! Det var riktigt trevligt, synd bara att alla matcher gick åt skogen.. vi får väl se hur det blir med det. Har ett litet speciellt minne igår faktiskt, tänkte skriva det i stödord: Burger King, Byström, Lucia, "Kolla hon.. hon har...", Obefogat och elakt gapskratt så jag trodde jag skulle sätta en hel whopper på tvären i halsen (stödorden börjar bli långa), gratis pommes, Byström visar leg. för han i kön... listan kan göras lång! Tack det var jäkligt skoj och jag gör gärna om det!

Idag har jag inte gjort så mycket faktiskt, druckit årets glögg, mandarinsmak - inte skitgott, sett Kapad 1 2 3, bra film se den! Missade dock Playa del sol så jag tänkte ta och sätta på det strax om jag orkar.

Hittat en liten låt idag också:
Weezer - (If you're wondering if I want you to) I want you to

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0