Pablo Francisco och Playa del Sol

Kom precis från Pablo Franciscos show! Riktigt kul att se honom på riktigt faktiskt, han gör sig lika bra i verkligheten som på youtube. Han, och hans co-workers bjöd verkligen på humor och jag vet inte hur många gånger jag skrattade åt att han bara stod på scen och gjorde sig löjlig/fånig eller vad man nu ska kalla det. Självklart blir det lite extra roligt när han gör grejer som man sett han göra förut som är riktigt bra, t.ex. Arnold Schwarzenegger, Little Tortilla Boy och Jackie Chan.

För er som inte riktigt vet vad jag pratar om, se honom här.

Lite komiskt faktiskt, tänkte på Playa del Sol tidigare i veckan, varför vet jag inte och tänkte att det var länge sen man såg det och att det var väldigt roligt. Precis nu fick jag se att säsong 2 av det börjar ikväll, 20.00 på SVT1! Då är det bara att ta plats, för vad jag minns så var det riktigt roligt senast, dock är det lite nya skådespelare med denna gång, men Steffen är givetvis kvar!

Här är ett klipp från kommande säsong!

 

Kommentarer
Postat av: Vanne

Jag såg dig efter showen Gustav, vinkade o hälsade t.o.m. men du såg nog inte mig för jag fick inget svar :P

2009-09-27 @ 19:22:28
URL: http://vanne.blogg.se/
Postat av: Gustav

Jag tyckte väl att jag hörde någon, men var verkligen osäker om det stämde just vid tillfället!

2009-09-28 @ 21:42:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0