Senaste tiden

Fått lite påbackning på att jag varit otroligt dålig på att skriva här, vilket jag måste medge att jag varit, så jag tänkte skriva en liten resumé. Helgen har varit ganska slapp, jobbade lite i fredags, hängde med Bob i lördags, dvs. kollade in nya mac-butiken i stan där Bob gjorde ett stadigt, vitt inköp. Var ju även tvungen att delta i tävlingen på torget där vinsten var en bil. 9 utvalda på scenen varav säkert 5 var kvinnor över 70 och resterande bestod väl ungefär av 2 kvinnor och 2 män. Min chans till bilen kändes därmed ganska liten. Men man får vara glad för Irmas skull som vann den! Irma, 79 år, som inte kört bil på 20 år är nu en liten grön bil rikare, gratulerar!

På kvällen blev det ut en stund, träffade lite kul, fransmän, Hahne, Byström och en massa annat folk.

Jag måste för allt i världen rekommendera om en film som alla borde se: Zeitgeist Addendum, som gratis kan laddas ner här. En helt sjuk film som, om man tänker efter lite, faktiskt stämmer. Vissa människor har ett otroligt stort inflytande. Detta är faktiskt en film som man inte har råd att missa, såhär mycket fakta får man knappt på alla sina år på gymnasiet.


Något som heller inte ska glömmas bort, dagens datum, 21 september, behöver jag säga så mycket mer?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0