Voddlermåndag?

Man behöver väl inte vara en professor för att komma på att efter söndag, som är den sista dagen i veckan, så kommer måndag, som är den första dagen i veckan. Kanske inte något man riktigt längtar efter men, snart är det helg igen, så fort som tiden går. Får väl se om det händer något speciellt och roligt denna vecka.

Har faktiskt fått en Voddler inbjudan idag också, och självklart har jag testat det! Ett, kanske enligt mig ännu lite osmidigt program med lite B-utbud och oklar navigering, men det fungerar bra när man väl ser på film, både ljud, bild och svensk undertext finns med på alla filmer, vilket gör det hela extra intressant. Det är bra upplösning på filmerna så det finns ingenting att klaga på, på den fronten. När en betalversion kommer så får vi nog se de lite roligare och nyare titlarna, tills dess får man hållas!

Har man intresse av att få tillgång till detta, som jämförs med "Spotify fast för film" så kan man gå in på Voddlers hemsida för att registrera sig.

Må dagens låt vara:
The Hellacopters - In the sign of the Octopus


Kommentarer
Postat av: bob

Lyckost... give meee:D

2009-09-28 @ 22:45:41
Postat av: Vanne

Jag såg att du reagerade lite, men tittde aldrig mot mig riktigt så jag struntade i att heja igen :P Iaf, tyckte det var en skitrolig show, men det blev lite sämre mot slutet. Han verkade inte ha så mkt mer material... Men som jag skrattade, typ tjöt nästan för det kom skrattårar hela tiden haha.. De tre första var jättebra uppvärmare också!



Sjukt nice med Voddler förresten! Hörde talas om det i somras. Hur får man invite?

2009-10-01 @ 11:56:52
URL: http://vanne.blogg.se/
Postat av: Vanne

ah.. du hade ju visst länkat :P

2009-10-01 @ 17:49:02
URL: http://vanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0